Zimska solata 1 / Winter salad 1

by Cimetovo dekle

Please scroll down for English
_mg_5630

Danes je dan za solato. Takšno preprosto, sočno, sladkasto, s pekan orehi. Te orehe sem namreč iskala kar nekaj časa in ko sem jih danes v Lidlu končno našla, (hvala Ana!) sem vedela da bodo pristali v solati. Za osnovo sem uporabila zelje, (ki je noro poceni, iz ene glave pa dobiš ogromno solat), dodala malo češnjevih paradižnikov, nekaj krhljev rdeče pomaranče, nasekljane pekan orehe in malo sira. 

Vse skupaj sem zaključila s prelivom iz olivnega olja, sokom pol limone in sokom, ki je ostal od rdeče pomaranče ter soljo. Rezultat je bila zelo dobra zimska solata, zelje pa se je rahlo obarvalo rozasto (od soka rdeče pomaranče), kar je za moje pojme samo dodaten plus🙂

Glasbena podlaga: Sunrise

Zimska solata (sestavine za eno osebo)
3-5 listov zelja
10-15 češnjevih paradižnikov
pest pecan orehov (lahko so tudi navadni orehi)
10 g sira (po izbiri, jaz sem uporabila edamca)
1 rdeča pomaranča

Preliv
sok rdeče pomaranče (kar ga ostane)
1/2 limone
1 žlica olivnega olja
sol

Najprej na tanko narežite zelje. Prepolovite paradižnike, nasekljajte orehe in na drobno narežite sir (lahko ga tudi naribate). Pomaranči odstranite olup in ven izrežite posamezne krhlje (brez kože). Vse skupaj dajte v  eno posodo.

Preliv naredite tako, da iztisnete ostanek rdeče pomaranče, sok pol limone, dodajte olje in sol, ter premešajte z mešalko. Polijte po solati in servirajte, oz. v mojem primeru pojejte sami🙂

_mg_5642

Winter salad
Today is time for a juicy salad with cabbage, red orange, cherry tomatoes, with a sprinkle of pecans and cheese. What’s not to love ?🙂

Salad (ingredients for one person)
3-5 leaves of cabbage
10-15 cherry tomatoes
1/2 cup of pecans
10 g of cheese(any kind will do)
1 red orange 

Dressing
juice of the red orange(the remainings of it)
1/2 lemon
1 tbsp olive oil
salt (to tast)

First thinly slice the cabbage, the half the tomatos, chop the pecans and grate or chop up the cheese. Peel the orange and remove the meat. Put everything in one bowl. For the dressing mix olive oil, juice of the red orange and the lemon and salt it by taste. I gave about 1/2 tsp of salt. Pour the dressing over the salad and serve, or eat it alone, like I did🙂