Biskvitna grmada / Cake(bread) pudding

by Cimetovo dekle

Please scroll down for English
slika1-scaled1000

Kaj narediti. ko imate že nekaj dni star biskvit, ali kruh in se vam srce para ob ideji, da bi ga mogli vreči stran? Naredite biskvitno (ali kruhovo) grmado, kar je samo star biskvit, prelit z mlekom in jajci, v katerega zmešate poljubne sestavine.
Od Aljoševe torte mi je namreč ostalo veliko biskvita, za katerega nisem točno vedela, kaj bi z njim, da ne omenjam mame, ki me je skoraj vsak dan preganjala, naj že naredim nekaj, saj sem navsezadnje le mlada in iznajdljiva🙂

Nisem imela nekega posebnega recepta, ki sem se ga držala, vse skupaj sem naredila bolj ‘na oko’, rezultat pa je bil presenetljivo dober in kar je najpomembnejše, pojedli smo ves biskvit, tako ali drugače🙂

Glasbena podlaga: Bones

Biskvitna grmada
star biskvit /potica/ kruh/ žemlje (jaz sem imela za en cel pekač biskvita)
4 jajca
2 1/2 skodelici mleka (pol mleka lahko nadomestite tudi s smetano)
4 žlice sladkorja
2 čajni žlički cimeta
1 čajna žlička muškatnega oreščka
pest pekanov (ali katerih drugih oreščkov)

Segrejte pečico na 180 °C.
Biskvit natrgajte, ali narežite v majhne posodice (lahko vse v en pekač). V drugi posodi zmešajte mleko, jajca, sladkor, cimet, muškatni orešček in vanilijo. Mešanico enakomerno prelijte čez biskvit.
Nasekljajte oreščke in posujte po biskvitu. Pecite približno 20 min.

Cake pudding 
What to do, when you have a leftover cake, or old bread just standing in your fridge, waiting for you to eat it, make something with it, or in the worst case scenario throw it away? You make bread pudding, or in our case it`s more like cake pudding. I did not follow any particular recipe, it was more like what i had on hand, went in the ramekin. The result was satisfying, but what was the most important thing, nothing went to west.

1 old cake base( or the same amount of bread)
4 eggs
2 1/2 cups of milk (half the milk can be replaced with cream)
4 tbsp sugar
2 tsp cinnamon
1  tsp nutmeg
1/2 cup of pecans or any other nut

Turn the oven to 360 °F.
Crumble the cake in prepared ramekins. In a separate bowl mix together the eggs, milk, sugar, vanilla, cinnamon and nutmeg and pour it over the cake crumble. Chop some pecans, or any other nuts and sprinkle it over the top. Bake for about 20 min.