Namaz iz paprike in gorčice / Paprika and mustard spread

by Cimetovo dekle

Please scroll down for English
No sedaj pa je res konec dopustov, lepega vremena in moje lenobe. Od zdaj naprej lahko na mojem blogu zopet pričakujete tedenske objave, kakšen nov video, in še kaj se bo našlo🙂
Današnja objava je recept, ki sem ga morala posredovati že mnogokrat, zato sem se odločila, da bo preprosteje, če ga kar objavim. Ta namaz vsako leto dela moja mama z mojo in sestrino pomočjo, ker se me tega vedno lotimo v velikih količinah in samo ena oseba tega preprosto nebi zmogla. Razlog zakaj delamo tako velike zaloge je preprost, ljudje namaz poskusijo in ga hočejo kupiti. Letos smo že vnaprej dobile naročila pa še našo ozimnico je treba napolniti🙂
Ta namaz najraje jem s sirom, baziliko in ominim domačim kruhom, poda se super k mesu ali pa kar tako, na žlico🙂
Me papriko režemo na roke (po 4 urah rezanja se včasih vprašam zakaj), saj so koščki paprike preprosto bolj lepi in namaz ni tako pocast, kot če bi papriko narezali na sekljalnik. Če pa hočete privarčevati s časom, je sekljalnik vaš prijatelj. Navedene količine so uporabnikom prijazne, tako da nič skrbet🙂

Glasbena podlaga: Call Me In The Afternoon 

Namaz iz paprike in gorčice
3 kg paprike (rdeče, rumene, zelene in pekoče, če je le mogoče)
1 kg čebule
8 strokov česna
3-5  žlic sladkorja
1 žlica soli
250 ml kisa za vlaganje
200 ml vode
250 ml belega olja
750 g gorčice

Papriko očistite in narežite na majhne koščke, čebulo in česen nasekljajte na drobno. V dovolj velikem loncu kuhajte vso zelenjavo, kis, vodo, sladkor in sol 15 min. Odcedite in pustite, da se ohladi. Na koncu vmešajte še gorčico in olje. Z maso napolnite sterilizirane kozarce(najboljši so manjši kozarci, saj jih ob odprtju lahko hitro porabite) in dobro zaprite.

Paprika and mustard spread
Summer is mostly over, along with the nice weather, sadly. My laziness is also over, so you can again expect weekly posts from me, some new videos and lots more😉
This spread is a recipe from my mom. We do it every year and we do it in bulks, because we have people that are actually prepared to pay for it, so you can imagine how good it must be. My favorite way of eating it is with with my grandmother’s bread, cheese and basil, but it´s also lovely with meat or eaten plane, either way, you have to try it;)

Recipe
3 kg of paprika (red, yellow, green and preferably some hot)
1kg of onions
8 cloves of garlic
3-5 tbsp os sugar
1 tbsp of salt
250 ml (1 cup) white vinegar
200 ml (3/4 cup) water
250 ml (1 cup) white oil
750 g (3 cups) mustard

Clean the paprika and cut it into small pieces (you can also use a slicer, but the texture of the final product is a bit different), chop the onion and garlic. In a big enough pot cook the vegetables, salt, sugar, water and vinegar for about 15 min, then strain it and let it cool. MIx in the mustard and oil. Fill your sterilized glass bottles (preferably smaller ones) and seal tight.