Avokado-mango salsa / Avocado Mango Salsa

by Cimetovo dekle

Please scroll down for English

Ta teden sem vam obljubila buče, pa sem si zadnjo sekundo premislila. Namesto buče vam bom namreč predstavila zelo okusno salso, ki sem jo ponudila zraven doma narejenih tortilij na večerji, ki sem jo pripravila za prijateljice iz srednje šole. Se tudi vam dogaja, da preprosto ne najdete dovolj časa za vse prijatelje, stiki se preprosto porazgubijo. Me se vseeno nekako trudimo ohranjati stike in čeprav to niso več tedenska srečanja, se potrudimo dobiti vsaj nekajkrat letno. Potem imamo tudi izgovor, da so srečanja več kot zgolj kavica in klepet (čeprav tudi s tem ni nič narobe :D)
No nazaj k salsi, je zelo preprosta za pripravo, dodate ji lahko tudi kakšen čili, jaz sem ga izpustila, saj nekatere prijateljice ne prenesejo pekočega. Dodan je tudi sveži koriander in verjetno je to zelišče, ki ga nima vsak doma, tudi jaz ga namreč do pred kratkim nisem imela. Nato sem imela srečo, da so sadike prodajali v btc-ju, in čeprav si s tisto sadiko nisem mogla pomagati skoraj nič(ker je že šla v cvet), sem nekatera semena kar potisnila v zemljo, brez nekih pričakovanj in kakšen slab mesec zatem sem že videla male poganjke, sedaj mi bujno raste in ne morem biti bolj srečna🙂
Če tega nimate, ga preprosto izpustite, ali pa nadomestite s peteršiljem. Peteršilj in koriander sta si vizualno zelo podobna, po okusu pa se sicer precej razlikujeta. Vse ki jih vprašam, kakšen se jim zdi okus koriandra, pripomnijo, da jih spominja na okus mila, khm. Meni je okus všeč in zato sem ga v receptu tudi uporabila, saj se zelo lepo poda k mesnatosti avokada in sladkosti manga. Če ima kdo željo, naj mi piše na mail in mu lahko pošljem kakšno domače seme, saj jaz z kupljenim semenom nikoli nisem imela sreče, z tem pa brez problemov🙂

Glasbena podlaga: Coffee

Recept:(viden tukaj)
1 zrel mango
1 zrel avokado
šop svežega koriandra (ali peteršilja)
1 rdeča čebula
sok 1/2 limone (ali limete)
ščep soli
čili(opcijsko)

Avokado narežite na kocke in zmešajte z limoninim sokom. Narežite še ostale sestavine in vse skupaj zmešajte v posodi. Solite po želji in potrosite z nekaj svežimi listi koriandra. Ponudite zraven tortilij, lahko pa je tudi kot priloga k svinjini, piščancu ali ribi.

Avocado Mango Salsa
I know that I promised you pumpkin for this post, but I changed my minde, because I have to share with you this simple, yet amazing recipe. I was looking for recipes that combine avocado, mango and coriander, because I had all three ingredients sitting and waiting for me to use them, and I found this amazing recipe, that uses everything and more🙂 I served this salsa with homemade tortillas, shredded meat, chicken meat, some cheese and tomato for my friends from high school. They all loved it, and you will to, promise🙂
njam :) homemade tortilias

Recipe:
1 avocado – peeled, pitted and diced
1 mango – peeled, seeded and diced
1 small red onion, chopped
1/2 lime or lemon, juiced
1 tablespoon chopped fresh cilantro
1 habanero pepper, seeded and chopped(optional, I didn´t use it, because some of my friends don´t like the heat)

Place the avocado in a serving bowl, and mix with the lime or lemon juice. Mix in the mango, onion, habanero pepper, cilantro and salt.
salt to taste