Avokado z jajcem / Avocado with egg

by Cimetovo dekle

Please scroll down for English

Danes je zopet na sporedu en kratek video🙂
S fantom sva si končno vzela en dan časa, filmček posnela in tudi zmontirala, pa vendar sem potrebovala skoraj en teden, da sem objavila to objavo, groza res. Se tudi vam dogaja, da vam čas kar beži, opravki pa se prelagajo in prelagajo? Meni se to zadnje časa dogaja redno, samo mislim da je to vsako zimo enako, dnevi so krajši, takoj ko pade mrak, pa se mi zdi da je že tako ali tako čas za spanje🙂
No da se vrnem k temi, v videu je predstavljen postopek za zajtrk varianto, ki pa je kar nasiten in zagotovo ni za vsaki dan, se pa prileže ob vikendih. V videu sem v avokadu naredila precej majhno odprtino za jajce, saj sem tudi imela manjši avokado. Vam priporočam čim večji avokado, zato da lahko naredite čim večjo luknjo, tako da bo jajčka imela več prostora in se bo prej zapekla, tako se boste izognili  trdemu rumenjaku (kar pa mene niti ne moti).
Sama ideja za tole se mi je enkrat utrnila, ko sem rezala avokado, sama sebi sem se zdela totalni genij, seveda pa je ta stvar že dolgo na internetu in tako so šle moje sanje, da vam predstavim nekaj res prej nevidenega:/
In kako se vam zdi video?

Glasbena podlaga: Buona Sera

Sestavine:
1 veliki avokado
1 jajce
sol in poper
balzamična redukcija (balzamični kis kuhan, dokler se ne zgosti in reducira)

Olup od avokada ni užiten!

Avocado with Egg Breakfasts
So today I have another quick video for you. My boyfriend and I finally took the time to make it, but it took me a week to actually post it. I´m really horrible lately, I feel like 24 hours a day just isn’t enough anymore:) It couldbe the fact that when darkness falls I feel like the day has already finished, even though I am well aware that it is only midday. But enough about my problems, ets go to the recipe. When I first thought about it I felt like a genius, I mean egg in an avocado, two delicious ingredients put together, talk about a full meal:) but of course I am not the first one to think about this as I soonrealized while browsing through the internet, oh well. If you have a really big avocado, use it, it will give you a chance to make a bigger hole, and the egg will be cooked quicker, which will mean you will have a runny egg yolk, if not, a hard cooked egg will be lovely as well. Top it of with a bit of salt and pepper, balsamic reduction and your good to go, enjoy😉

Ingredients:
1 big avocado
1 egg
salt and pepper
balsamic reduction (balsamic vinegar cooked until thickend )

Befor eating peal off the shell of an avocado.