Objava v reviji 5 zvezdic / Publication in the magazine 5 zvezdic

by Cimetovo dekle

Please scroll down for English
revija

Uuu, skoraj sem pozabila objavit članek v januarski reviji 5 zvezdic, v katerem so objavljeni naši intervjuji in naše slike s tečaja. Edina škoda je bila, da nismo bili v popolni zasedbi, saj sta manjkala Maja in Aleš, vendar je bilo vseeno zanimivo:) Končno sem revijo dobila tudi po pošti, saj sem se kar dolgo časa spravljala k temu, da jo kupim, tako dolgo, da potem, ko sem jo hotela kupiti, jih skoraj ni bilo več za dobit:/ Na srečo pošiljajo na dom, tako da imam sedaj svoj izvod🙂  Sem pa zelo navdušena nad revijo, saj imajo res super recepte, če imaš naročnino, pa dobivaš cel kup nekih ugodnosti, skratka priporočam😉
pet zvezdic
I almost forgot to post an article in the January´s edition of 5 zvezdic. It is a Slovenian cooking magazin, in translation it means 5 Stars. We were interviewed, which was fun, I don´t think I have ever been interviewed🙂 I really love this magazin, not just because we were in it, but in general, because it has all these great recipes, plus you get a lot of opportunities of getting tickets to pastry and cooking seminars, and lots more, I am really a fan<3