Letna konferenca AEHT V BEOGRADU (17. – 22. 11. 2014) / AEHT | 27th Annual Conference AEHT, Belgrade, Serbia

by Cimetovo dekle

Please scroll down for English!

Danes nimam za vas nobenega recepta, ta pride kmalu. Danes moram sebe in svoje sošolce tudi na blogu malo pohvaliti🙂
Prejšnji teden smo namreč dobili veliko čast, da smo se lahko udeležili letne konference mednarodnega združenja vodilnih evropskih hotelirskih šol (AEHT), ki je letos potekala v Beogradu, od 17. 11 – 22.11.2014. Vsak izmed nas je tekmoval v različnih disciplinah, s pomočjo naših čudovitih mentoric Mojce Polak, Lidije Šijanec in Iris Kociper Haas. Tamara Sušnik je tekmovala v disciplini turistična destinacija in s svojo skupino navdušila sodnike ter prejela zlato medaljo.  Jernej Zver je nastopil v disciplini nouvelle cuisine in prejel bronasto medaljo, Jurij Črnčec pa je prejel bron v postrežbi vina, hkrati pa si je prislužil prvo nagrado za predstavitev vina. Jaz sem tekmovala v  recepcijskem poslovanju skupaj z Mariëlle Nouta, super punce iz Nizozemske in skupaj sva osvojili zlato medaljo, wiiiii🙂
Težko opišem občutke, ki so me preplavili v času razglasitve, zgolj to, da sem ostala brez besed, moj trud je bil poplačan in medalja je bila lepa nagrada, že tako lepemu tednu. Ker smo vsi štirje dobili medaljo je veselje tako ali tako bilo nepopisno, večer pa nepozaben. Punci sva malo pojokali od sreče, fanta pa dvignila kozarce in rekla, kaj zdaj, a gremo plesat🙂
Res je bilo super, še več takih tednov. Spodaj pa prilagam nekaj slik, da ne bom samo govorila🙂

27th Annual Conference AEHT, Belgrade, Serbia
Today no recipe for you, that one is coming soon, promise. Today I have to make a little summary of what me and my 3 classmates were up to last week in Serbia. We were asked by our teachers if we could join the annual conference AEHT(Annual European Association of Hotel and Tourism Schools) which took place in Belgrade.We were all really nervous and didn’t know what to expect, and to make it even more nervreacking, we were given teammates from other countries, which could be a good thing or a bad thing:)
I have to say that we were all lucky, we made new friends, all the week went by really quickly. Our lovely mentors Mojca, Lidija and Iris were always there to support us, and we couldn’t done this without them. At the gala night we were all in for a big surprise because we all got medals🙂 Tamara got a golden medal in Tourist destination, Jernej got a bronze medal in nouvelle cuisine, Jurij got a bronze medal in Wine service and a special award for presenting the wines, and me and my lovely Mariëlle from Holland got a gold medal in Front office, wiii🙂

The joy that we felt cannot be put in to words, so I will let the pictures talk for themselves. Till next time, by;)